duminică, 25 decembrie 2011

Tort cu pinguini


Adăugaţi o legendă

 Pentru Craciun am ales cateva idei si iata ce a iesit:primul,este un tort delicios,pe care l-am facut cu blat de pandispan si 3 creme:crema de capsune,crema de frisca si crema de vanilie in care am adaugat bucatele de jeleuri fructate.
Cremele au fost dispuse circular;am impartit blatul in 3 cercuri,pe care le-am construit astfel:pe blatul inferior(tortul l-am construit in forma in care a fot copt blatul,adica intr-o forma detasabila)am turnat o crema de budinca de vanilie,in care am infipt biscuiti astefl incat sa se formeze 3 cercuri,;in fiecare din cele 3 cercuri am turnat cate o crema.Pe blatul superior am turnat alta crema de budinca de vanilie si l-am pus peste creme.L-am lasat o noapte la frigider,si a iesit un tort delicios.Iar cand a fost taiat a aratat foarte bine in 3 culori.
Craciun Fericit Elena si familiei tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu